Werkzaamheden

 

Organisatorische Ondersteuning:

  • Reizen: > Complete planning van een zakenreis- en/of privéreis, inchecken en visa bemiddeling.
  • Vergaderingen & evenementen: > Uitzoeken en organiseren van een bedrijfsuitje, personeelsreis, evenement, vergadering of bijeenkomst.
  • Diversen: > Bloemen, attenties, kaarten en relatiegeschenken versturen naar relaties.

Secretariële ondersteuning:

  • Attenderen op afspraken.
  • Beantwoorden van email, telefoon en/of voicemail.
  • Bevestigen en annuleren van afspraken.
  • Bijhouden van de agenda.
  • Maken van onder andere afspraken en reserveringen.
  • Uitzoeken en inwinnen van informatie, aanvragen en opzeggen van diverse diensten en abonnementen.
  • Organiseren van bijeenkomsten, vergaderingen en andere activiteiten (locaties, aanmeldingen, etcetera).
  • Verzorgen van uw digitale correspondentie.

Administratieve ondersteuning:

  • Datainvoer, invoeren van gegevens.
  • Controleren van betalingen, bellen van debiteuren, versturen van herinneringen.
  • Maken en verzenden van fakturen.
  • Vergelijken en aanpassen van gegevens.
  • Verwerken van uren, diensten en declaraties.
  • Versturen van mailingen, brochures en uitnodigingen.

Facilitair en HR ondersteuning:

  • Aanschaf van kantoorbenodigdheden.
  • Attenderen op interessante bijeenkomsten.
  • (Online) aanspreken van potentiële kandidaten voor vacatures.
  • Online plaatsen van vacatures.
  • Vergelijken van producten/diensten bij verschillende aanbieders.

Marketing, Communicatie & Sales ondersteuning:

  • Beantwoorden van klantvragen en klachten.
  • Opstellen, nabellen, navragen van offertes.
  • Invoeren en verzamelen van (klant)gegevens.
  • (Online) toesturen van informatie aan geïntersseerden.
  • Verzorgen van correspondentie.
  • Advertentiewerving.

Mocht je specifieke wensen hebben en/of een speciale invulling willen. Laat het me weten!